De ce fotografiile de produs stimuleaza conversiile ?
Suntem consumatori care apreciază foarte mult aspectul vizual. Așadar, chiar dacă aveți un produs și conținut de înaltă calitate, imaginile de produs nepotrivite pot descuraja clienții.
Imaginile nu numai că reprezintă valoarea produsului, dar și esența brand-ului. Fotografia de produs eficientă poate stimula conversiile și are potențialul de a crește vânzările în viitor.
Imaginile de top îmbunătățesc fiecare interacțiune cu clientul.

Conform cercetărilor Justuno, 93% dintre cumpărători consideră că atractivitatea vizuală este esențială atunci când fac o achiziție. Având în vedere acest lucru, subestimarea fotografiilor de produs nu este înțeleaptă.
Fiecare interacțiune pe care un consumator o are cu brand-ul tau ar trebui să fie însoțită de vizuale care îi ajută să perceapă marca. Prin urmare, fotografiile de produs ar trebui să pătrundă în rețelele sociale, reclame sau ambalaje.
Fotografiile de produs joacă un rol crucial în branding. Branding-ul este mai mult decat eticheta, ambalajul sau un logo de site web; este nucleul fiecărui aspect al afacerii.Folosind fotografia de produs, puteți povesti călătoria brand-ului prin intermediul rețelelor sociale, e-mailurilor, evenimentelor promoționale și reclamelor online.